רגב על ההקלטה של סמוטריץ': "אין מקום לירי בתוך הנגמש"

    אסתי פלד No Comments on רגב על ההקלטה של סמוטריץ': "אין מקום לירי בתוך הנגמש"

    חה"כ מירי רגב בריאיון ל'קול חי': "שקד לא עוברת את אחוז החסימה. היא לוקחת משני הגושים. אף אחד כבר לא מאמין לה. במקרה הרע היא מבזבזת קולות ימין ובגרוע היא מעבירה קולות לטיבי. לכן צריך להצביע למפלגות ימניות"

    צילום: יוסי זליגר
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירת הליכוד, חה"כ מירי רגב שוחחה הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחסה לדברים הקשים של סמוטריץ' נגד נתניהו בהקלטה שנחשפה בכאן חדשות. "מוטב שהדברים האלה לא היו נאמרים. אבל אנחנו צריכים להתעסק כרגע רק בלהביא את ה-61 פלוס. אין מקום לירי בתוך הנגמש. המאבק שלנו הוא מול ממשלה של תומכי טרור. זה לא משנה אם סמוטריץ ובן גביר יהיו עם יותר או פחות מנדט. אנחנו צריכים להיות המפלגה הגדולה. ככל שנהיה גדולים יותר נצליח להרכיב ממשלת ימין לאומית בראשות נתניהו".

    לדבריה: "הסקרים אומרים שאנחנו נושקים את ל-60-61. זה תלוי בכל אחד מאיתנו".

    היא התייחסה להתמודדותה של איילת שקד: "שקד לא עוברת את אחוז החסימה. היא לוקחת משני הגושים. אף אחד כבר לא מאמין לה. במקרה הרע היא מבזבזת קולות ימין ובגרוע היא מעבירה קולות לטיבי. לכן צריך להצביע למפלגות ימניות".

    רגב נשאלה מה יקרה במידה ולא יגיעו ל-61: "יהיו 61 מנדטים. אנחנו רואים מה שקורה בשטח. האהדה שאנחנו מקבלים מדהימה. אנחנו יכולים להגיע להרבה יותר מ-61. אנשים רק צריכים להצביע".



    0 תגובות